استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

کسب درآمد از اینترنت

مقدمه

در اینجا قصد داریم که به بحث کسب درآمد در فضای آنلاین بپردازیم و راه های کسب درآمد اینترنتی را آموزش دهیم. شکی نیست که اینترنت یک معدن طلا می باشد اما نحوه استخراج از آن را هر کسی بلد نیست و پیش نیاز استفاده از آن داشتن دانش و مهارت لازم می باشد.

هرچند مبحث کسب درآمد اینترنتی بسیار گسترده می باشد و شامل زمینه های متعددی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

۱. کسب درآمد اینترنتی از طریق فروشگاه های مجازی

۲. کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش بلیط و ووچر و ...

۳. کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش نرم افزار و تولیدات کامپیوتری

۴. کسب درآمد اینترنتی از وبسایت های بازی های آنلاین و یا شرط بندی ها

۵. کسب درآمد اینترنتی از بورس های آنلاین

۶. کسب درآمد اینترنتی از طریقه ارایه خدمات متفرقه

۷. کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش ترافیک و تبلیغات در وبسایت

۸. کسب درآمد اینترنتی به واسطه نشان دادن تبلیغات دیگر شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل

و ...

پس در همین جا بطور مختصر فقط به تعدادی از شیوه های کسب درآمد اینترنتی اشاره کردیم و در این مقاله سعی ما اینست که بهترین و ساده ترین گزینه ها را به تفصیل شرح دهیم.

همچنین یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی داشتن یک وبلاگ خوب و قدرتمند است که قبل از آن سوال پیش می آید که چه وبلاگی بهتر است؟  ! http://www.blogfa.com/images/smileys/12.gif

به منظور انتخاب مناسب ترین وبلاگ برای مقایسه بهترین وبلاگ فارسی زبان تحقیقی را انجام داده ایم که در لینک زیر می توانید کاملترین و جامع ترین مقایسه بین محبوب ترین وبلاگ های فارسی زبان را مطالعه کنید و قبل از شروع به یادگیری وبلاگ نویسی و سپس کسب درآمد آنلاین، سرویس دهنده وبلاگ بهتر را انتخاب و شروع به کار کنید. برای مطالعه دقیق تر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

کاملترین و جامع ترین مقایسه برترین وبسایت های سرویس دهنده وبلاگ به زبان فارسی

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۵
عبدالعظیم رضایی


درک مبانی کسب درآمد آنلاین


من در مورد چگونگی کسب درآمد در دنیای اینترنت می بینم که بسیاری از کاربران دچار سردرگمی های بسیاری می شوند. افراد زیادی هستند که دست به فروش طرح های بازاریابی چندسطحی (MLM)، سیستم های هرمی، برنامه های گوناگون، برنامه های تبلیغاتی و ... می زنند.


بسیاری از سیستم ها واقعا هیچ چیزی برای فروش ندارند، و یا اینکه بیش از حد قیمت واقعی آن می فروشند و شاید در بدترین حالت، بسیاری  مفهوم "کسب درآمد آنلاین" را به عنوان چیزی که آسان تلقی می شود را به فروش می رسانند.

این نوع سیستم ها بصورت خودکار دست روی غریزه اساسی کاربران برای لذت بردن و یافتن راهی ساده برای کسب درآمد می گذارند. اکثر ما از ایده گرفتن برای ثروتمند شدن چه با کمک و یا بدون هیچ کمکی لذت می بریم.





ما دوست داریم روزانه پشت سیستم خود نشسته و نرخ افزایش درآمد آنلاین خود را تماشا کنیم اما حقیقت ماجرا اینست که به این سادگی نمی باشد.



واقعیت این است که شما می توانید پول واقعی را به صورت آنلاین به روشهای مختلفی بدست آورید اما قبل از آن بایستی دانش و مهارت آن را کسب کنید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۹
عبدالعظیم رضایی

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۷
عبدالعظیم رضایی

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۷
عبدالعظیم رضایی