استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

مبانی کسب درآمد آنلاین

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹ ب.ظ


درک مبانی کسب درآمد آنلاین


من در مورد چگونگی کسب درآمد در دنیای اینترنت می بینم که بسیاری از کاربران دچار سردرگمی های بسیاری می شوند. افراد زیادی هستند که دست به فروش طرح های بازاریابی چندسطحی (MLM)، سیستم های هرمی، برنامه های گوناگون، برنامه های تبلیغاتی و ... می زنند.


بسیاری از سیستم ها واقعا هیچ چیزی برای فروش ندارند، و یا اینکه بیش از حد قیمت واقعی آن می فروشند و شاید در بدترین حالت، بسیاری  مفهوم "کسب درآمد آنلاین" را به عنوان چیزی که آسان تلقی می شود را به فروش می رسانند.

این نوع سیستم ها بصورت خودکار دست روی غریزه اساسی کاربران برای لذت بردن و یافتن راهی ساده برای کسب درآمد می گذارند. اکثر ما از ایده گرفتن برای ثروتمند شدن چه با کمک و یا بدون هیچ کمکی لذت می بریم.





ما دوست داریم روزانه پشت سیستم خود نشسته و نرخ افزایش درآمد آنلاین خود را تماشا کنیم اما حقیقت ماجرا اینست که به این سادگی نمی باشد.



واقعیت این است که شما می توانید پول واقعی را به صورت آنلاین به روشهای مختلفی بدست آورید اما قبل از آن بایستی دانش و مهارت آن را کسب کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
عبدالعظیم رضایی

نظرات  (۱)

توضیحات مختصر بود. امیدوارم توضیحات کاملی ارایه بدید. ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی