استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

استارتاپ ها و کسب درآمد اینترنتی

در این بلاگ اطلاعات تخصصی کاملی در خصوص استارتاپ ها و کسب درآمد در فضای آنلاین را خواهید آموخت.

اتریوم چیست؟

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

اتریوم چیست؟

در گروه ارزشمندترین واحدهای پول دیجیتالی اتر سومین جایگاه را ... بعد از دش (با ارزش حدودی هزار دلار) در اختیار دارد و ارزش کل بازار آن نیز بعد از بیتکوین در جایگاه دوم جهانی قرار دارد. تکنولوژی مورد استفاده توسط این ارز مجازی بلاکچین اتریوم نام دارد که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط ویتالیک بوترین برنامه نویس ۱۹ ساله بیتکوین (در آن زمان) تعریف شد.

اتریوم


با گذشت زمان بر میزان محبوبیت این پول رمز پایه اضافه گردید و قیمت آن نیز همانطور که احتمالا در جریان هستید در ماه های اخیر با افزایشی بی سابقه روبرو بوده است. کل ارزش تمامی اترهای در گردش حالا برابر با 69.22 میلیارد دلار با قیمت 717.95 دلار بابت هر سکه برآورد شده. محض اطلاع شما باید بگوییم که هم اکنون ارزش بیت کوین های در گردش دنیا مجموعا 319.67 میلیارد دلار تخمین شده که در آن قیمت پایه برای هر بیت کوین 19058 دلار است.

در سال ۲۰۱۳ بوترین، اتریوم را نوعی بهبود برای بیتکوین تصور می کرد. این پلتفرم درست مانند بیت کوین نوعی شبکه پرداخت غیرمتمرکز است که پول رمزگذاری شده مختص به خود را دارد و امکان انجام عملیات های پرداخت ناشناس در اینترنت را بدون نیاز به بانک یا موسسات ثالث فراهم می آورد.

در این شبکه تراکنش های کدگذاری شده درون نوعی دفتر مرکزی غیرمتمرکز به نام بلاکچین ذخیره سازی می شوند و تمامی افراد نیز میتوانند روی شبکه آنها را مشاهده نمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
عبدالعظیم رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی